مشخصه‌یابی ذرات در مقیاس نانو با DLS

اندازه‌گیری و مشخصه‌یابی ذرات در مقیاس نانو با DLS

دستگاه DLS یا Dynamic Light Scattering اندازه گیری ذرات، پتانسیل زتا و وزن مولکولی مدل SZ-100Z2، یک تحلیلگر بسیار پیشرفته که اسرار دنیای نانو را حل می کند. یک دستگاه کامل که با سه پارامتر، مشخصات نانوذرات را تجزیه و تحلیل و مشخص می‌کند: اندازه ذرات، پتانسیل زتا و وزن مولکولی.

تحقیق و توسعه فناوری درحوزه نانو تلاشی است که به طور مداوم در حال تکامل برای کنترل مواد در سطح اتمی و مولکولی به منظور دستیابی به مواد و محصولات جدید و بهتر است. کوچک سازی اجزاء – یعنی کنترل در سطح نانو – برای دستیابی به دستگاه ها و عملکردهای سریعتر و با کارایی بالاتر و کاهش مصرف انرژی ضروری است. نانوتکنولوژی و مشخصا DLS نقشی کلیدی در زمینه‌های وسیعی در حوزه اندازه گیری ذرات دارد که بر زندگی روزمره ما تأثیر می‌گذارد، از جمله مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و علوم زیستی.

ماموریت دستگاه DLS شرکت HORIBA: تجزیه و تحلیل چند پارامتری واضح و ساده نانوذرات

این DLS سه آنالایزر در یک بدنه فشرده، تجزیه و تحلیل با حساسیت و دقت بالا را از هر پارامتر اندازه گیری ارائه می دهند.

ورود به دنیای نانو ساده‌‎تر از تصور

با

(HORIBA Particle size Analizer (DLS

شرکت آریافن‌ورزان

پیشگام در راهکارهای نانوتکنولوژی

تیم فنی و پشتیبانی آریا فن‌ورزان

تیم فنی و پشتیبانی شرکت آریافن‌ورزان، متشکل از نیروهای متخصص و کارآزموده، از مهمترین و موثرترین بخش‌های شرکت آریافن‌ورزان است. این واحد یکی از نقاط تمایز شرکت آریافن‌ورزان است. دلیل اهمیت بالای این واحد بعنوان یک واحد استراتژیک در این شرکت، وزن بالای پشتیبانی و خدمات پس از فروش در تجهیزات DLS و سایر تجهیزات نانومترولوژی و همچنین رسالت مهم این شرکت یعنی همراهی با مشتریان است. بیش از 15 سال خدمات همراه با ارائه بهترین تجهیزات نانومترولوژی، گواهیست بر این مدعا.

دامنه گسترده کاربرد در حوزه های علمی

تجهیزات DLS نصب شده توسط شرکت آریافن‌ورزان

DLS دانشگاه پیام نور تهران

دانشگاه پیام نور تهران

DLS دانشگاه شیراز

دانشگاه شیراز

DLS دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

DLS پژوهشگاه رنگ و پوشش

موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش

DLS دانشگاه عجمان

دانشگاه عجمان

رضایتمندی مشتریان

شرکت آریافن ورزان در طول بیش از 15 سال تجربه در حوزه نانومترولوژی، همواره مهمترین رسالت خود را فراتر از تامین بهترین تجهیزات، درواقع در پشتیبانی و خدمات پس از فروش قدرتمند قرار داده است. اخذ اعتماد برجسته ترین دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و ابرشرکت‌های صنعتی کشور، مهمترین ثمره این رویکرد بوده است. تامین بهترین تجهیزات، تنها اولین گام همکاری است.  نصب، آموزش و خدمات رسانی توسط زبده‌ترین متخصصین فنی شرکت آریافن‌ورزان زنجیره کامل فرایند تامین است که ما همواره خود را به ارائه کامل آن متعهد میدانیم.

رضایتمندی مشتریان دستگاه DLS (اندازه گیری ذرات) شرکت HORIBA آریافن‌ورزان گواهیست مستحکم بر این ادعا

دانلود مقالات با دستگاه DLS شرکت HORIBA

en_USEnglish
fa_IRفارسی en_USEnglish