گواهی EDQM محصولات بایووست (Calf & FBS Serum)


اهمیت گواهی EDQM محصولات بایووست (Calf & FBS Serum)

گواهی EDQM نقش اساسی در چارچوب نظارتی داروها در اروپا دارد. هدف اصلی آن محافظت از سلامت عمومی از طریق امکان پذیر کردن توسعه ، حمایت از اجرا و نظارت بر استفاده از استانداردهای کیفیت داروهای بی خطر و استفاده ایمن از آنها است. باتوجه به اهمیت این مطلب فعالیت اصلی EDQM شامل ارائه استاندارد های مستند و فیزیکی (مرجع) برای اطمینان از کیفیت داروها و مواد تشکیل دهنده آنها است. در دسترس بودن و دسترسی بیماران به داروهای با کیفیت در زمینه بیماری های همه گیر به ویژه در شرایط فعلی جهت تولید واکسن کرونا بیش از هر زمان دیگری مهم است. به همین دلیل EDQM سخت در تلاش است تا از تأمین مستمر کالاها و خدمات ما اطمینان حاصل کند و با همه ذینفعان از جمله مقامات ملی ، اروپایی و بین المللی برای کمک به حفاظت از بهداشت عمومی درگیر است. براین اساس با افتخار اعلام می نماییم،  سرم های CALF و FBS  گواهی نامه EDQM دریافت نمود که تضمین کننده آن است که فرآیند تولید داروها و محصولات بهداشتی توسط کنوانسیون اروپا از نظر کیفی تأیید شده است. براساس آمار پایگاه اطلاعاتی صدور گواهینامه “شرایط استاندارد EDQM ” حاوی ضوابطی است که در صورت احراز برای محصولات یک کمپانی  الزامات لازم جهت تولید محصولات شرکت های داروسازی از جمله  تولید واکسن و کاربرد در مراکز سلول درمانی را تضمین می نماید. گواهی EDQM  منجر به حفاظت از سلامت عمومی و حیوانات در اروپا گردیده است که در نهایت  منجر به ارتقا و بقای محیط زیست می گردد. که تنها تعداد محدودی شرکت تولید کننده مواد اولیه مصرفی کشت سلول این گواهی معتبر را دارند.

گواهی EDQM محصولات بایووست (Calf & FBS Serum)

کمپانی بایووست  در دو محصول سرم گاو(fbs) و سرم گوساله (calf) مطابق با نسخه فعلی محصولات مونوگرافی شماره 1483 EDQM داروسازی به صورت استریل تولید نموده که باتوجه به وجود این گواهینامه از خطر انتقال آلودگی حیوانات  به انسان و آسیب به محیط زیست جلوگیری می نماید.
Biowest از کشورهای دارای گواهینامه EDQM برای واردات سرم FBS از جمله برزیل ، شیلی ، کلمبیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا ، مکزیک ، پاناما ، کاستاریکا ، دانمارک ، ایرلند ، هلند ، اسپانیا ، اروگوئه و پاراگوئه استفاده می کند. Biowest فقط از کشور فرانسه که  دارای گواهینامه EDQM برای جمع آوری سرم CALF  است، استفاده می نماید.

دلایل موفقیت بایووست در دریافت گواهی EDQM محصولات (Calf & FBS Serum) 

Biowest به بالاترین استانداردها متعهد است و کیفیت ، تکرارپذیری ، قابلیت ردیابی و خدمات برتر را تضمین می کند. موفقیت Biowest در بازار بر اساس ترکیبی از قیمت های رقابتی و طیف وسیعی از ریشه های جغرافیایی ، همراه با توجه دقیق به پاسخگویی و ردیابی و یک سرویس کاملاً عمودی یکپارچه از انتها به پایان است که در آن کل فرآیند تهیه ، تولید ، توزیع و مستند سازی وجود دارد. Biowest با استفاده از تجهیزات تخصصی ، SOP ها و ممیزی های دقیق ، کنترل کیفیت را در هر مرحله و تغییرات کم در تعداد زیادی تضمین می کند.

ازجمله دلایلی که آریا فن ورزان محصولات بایووست را انتخاب نمود.

  1. دارای گواهی EDQM محصولات (Calf & FBS Serum) FAST GMP 

  2.  با کیفیت و با سابقه

  3. قابل ردیابی و ارزیابی

  4. متعهد و مسیولیت پذیر

  5. قابل قبول و ایمن.

آریا فن ورزان نماینده انحصاری بایووست در ایران است و قادر به فراهم کردن کلیه محصولات کشت سلول و سیتوژنتیک در ایران در شرایط تحریم است.
به خودمان میبالیم که در این سال ها حتی در شرایط تحریم تامین کننده محیط های کشت سلولی در مراکز بسیاری از محیط های آزمایشگاهی دانشگاهی، کارخانجات داروسازی و شرکت های همکار بوده ایم.

بیوتکنولوژی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

en_USEnglish
fa_IRفارسی en_USEnglish