FESEM یا میکروسکوپ الکترونی

fesem

FESEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی چیست؟

FESEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی گسیل میدانی نوعی میکروسکوپ که دارای تفنگ الکترونی گسیل میدانی می‌باشد.

تفنگ الکترونی گسیل میدانی Field Emission به انرژی حرارتی برای غلبه بر پتانسیل سطحی نیازی ندارد و با اعمال میدان الکتریکی بسیار بالا به سطح نمونه، الکترون‌ها را از سطح جدا می‌کند. میکروسکوپ الکترونی روبشی گسیل میدانی FESEM EM8100F تصاویری واضح تر با رزولوشن بالاتر را فراهم می‌کند.

میکروسکوپ الکترونی روبشی گسیل میدانی Field Emission نسبت به میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM رزلوشن بهتری را در ولتاژهای پایین تر ارائه می‌دهد. میکروسکوپ الکترونی FE-SEM EM8100F برای تصویربرداری نانو ذرات مناسب است.

دستگاه FESEM شرکت KYKY از برترین تجهیزات این رده است که همواره بالاترین رضایت از نظر کیفیت قطعات، کییت تصاویر و سهولت کارکرد را درمیان خریداران داشته و از مهمترین تامین کنندگان این رده محصولی در ایران (به نمایندگی شرکت آریا فن‌ورزان) است.

پیشرفت فناوری های میکروسکوپی و اهمیت فزاینده این تجهیزات در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مرکزی، مجهز شدن به این دستگاه را به یک ضرورت برای این مراکز تبدیل کرده است.

برای آگاهی از قیمت FESEM با ما در تماس باشید.

fesem

از میکرو به نانو با آریافن‌ورزان

شرکت آریافن‌ورزان

شرکت تخصصی در حوزه میکروسکوپ الکترونی

تاریخچه فعالیت آریافن‌ورزان در حوزه میکروسکوپ‌های الکترونی SEM و FESEM

تاریخچه فعالیت شرکت KYKY در حوزه میکروسکوپ‌های الکترونی

تیم فنی و پشتیبانی آریا فن‌ورزان

تیم فنی و پشتیبانی شرکت آریافن‌ورزان، متشکل از نیروهای متخصص و کارآزموده، از مهمترین و موثرترین بخش‌های شرکت آریافن‌ورزان است. این واحد یکی از نقاط تمایز شرکت آریافن‌ورزان است. دلیل اهمیت بالای این واحد بعنوان یک واحد استراتژیک در این شرکت، وزن بالای پشتیبانی و خدمات پس از فروش در اینگونه تجهیزات از جمله میکروسکوپ الکترونی و همچنین رسالت مهم این شرکت یعنی همراهی با مشتریان است. بیش از 15 سال خدمات همراه با ارائه بهترین تجهیزات نانومترولوژی، گواهیست بر این مدعا.

عملکرد حرفه‌ای حاصل از تجهیزاتی از برترین‌های دنیا

تجهیزات FESEM نصب شده توسط شرکت آریافن‌ورزان

دانشگاه زنجان

دانشگاه علم و صنعت ایران

تصاویر ثبت شده توسط میکروسکوپ الکترونی FESEM دانشگاه سیستان و بلوچستان

تصاویر ثبت شده توسط میکروسکوپ های الکترونی FESEM شرکت KYKY

رضایتمندی مشتریان

شرکت آریافن ورزان در طول بیش از 15 سال تجربه در حوزه نانومترولوژی، همواره مهمترین رسالت خود را فراتر از تامین بهترین تجهیزات، درواقع در پشتیبانی و خدمات پس از فروش قدرتمند قرار داده است. اخذ اعتماد برجسته ترین دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و ابرشرکت‌های صنعتی کشور، مهمترین ثمره این رویکرد بوده است. تامین بهترین تجهیزات، تنها اولین گام همکاری است.  نصب، آموزش و خدمات رسانی توسط زبده‌ترین متخصصین فنی شرکت آریافن‌ورزان زنجیره کامل فرایند تامین است که ما همواره خود را به ارائه کامل آن متعهد میدانیم.

رضایتمندی مشتریان آریافن‌ورزان گواهیست مستحکم بر این ادعا

مقالات انجام شده با دستگاه FESEM KYKY

دانلود مقالات

fa_IRفارسی
en_USEnglish fa_IRفارسی