درباره آریافن ورزان

تاریخچه

شرکت آریا فن ورزان به شماره ثبت ۳۲۵۶۸۸ بیش از یک دهه در زمینه‌های مختلف علوم کاربردی به شکل تخصصی فعالیت داشته است. ساختار سازمانی این مجموعه بعنوان بخشی از هلدینگ علمی فاندا به گونه‌ای طراحی گردیده که تیم‌های تخصصی با تحصیلات مرتبط در سه حوزه بایو تکنولوژی (کشت سلولی و پزشکی بازساختی)، نانو مترولوژی و پلاسما تکنولوژی در قالب یک مجموعه با یکدیگر در تعامل باشند.

قریب به دو دهه، زیرساخت‌های کاری این مجموعه به شکل مدرن و منطبق بر استانداردهای روز دنیا رشد نموده تا علاوه بر تجربه فعالیت موثر در حیطه علوم یادشده حجم دانش و علم قابل توجهی را به واسطه روابط بین‌المللی و داخلی کاری خود در مجموعه گرد آوری و از آن در فرایندهای کاری روزانه خود استفاده نماید. هم اکنون مجموعه آریا فن ورزان قریب به ۳۰ نیروی کار آزموده با تحصیلات بالا را به شکل سازماندهی‌شده‌ای در خود جای داده و به واسطه همین نظم نیز موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای فرایندهای کاری خود گردیده است.

  • کیفیت
  • دقت
  • ایمنی
  • مطمئن
آریا فن ورزان

زمینه‌های فعالیت

چه کارهایی انجام می‌دهیم؟

 

آریا فن ورزان در تمام بخش‌های کاری خود در تلاش است تا روند تاثیرگذاری بر پیشرفت عملی زمینه‌های یادشده در کشور داشته باشد. رویکرد این سازمان همواره پیش‌قدم بودن در ارائه علوم جدید که در ایران کاملا ناشناخته است و یا حل مشکلات موجود با روشی جدید و راهگشا است. علی‌رغم انرژی فراوانی که این سیاست کاری و ماموریت از ساختار این مجموعه می‌گیرد، لیکن دیدن نتایج حاصل از این رویکرد در طی سالیان گذشته ما را در ادامه این مسیر ثابت قدم نموده است .

در همین راستا شرکت آریا فن ورزان در هریک از زمینه‌های فعالیت خود دارای اهداف مشخص با همین رویکرد است:

بخش بایو تکنولوژی – سلول درمانی و پزشکی بازساختی

مهیا نمودن کلیه امکانات و ملزومات مورد نیاز اعم از تکنولوژی، فن‌آوری روز دنیا و محصولات برای حل مشکلات پزشکی باز ساختی و کشت سلول تحقیقاتی و صنعتی در ایران و منطقه با تولید، مشاوره و واردات، به صورتی که محققان بتوانند در سطوح مختلف از خدمات یادشده استفاده نمایند و برای کلیه نیازهای این حیطه بخش بایو آریافن پاسخ شایسته در حد استانداردهای بالای جهانی برای تسهیل رشد این شاخه از علم داشته باشد.

بخش نانو – نانو مترولوژی

در حوزه نانو مترولوژی شرکت آریافن ورزان با توجه به گستردگی آن سعی در تمرکز و تخصص‌گرایی در حیطه‌های ذیل نموده است و تلاش دارد که فضای مناسبی را برای رشد و پیشرفت این حوزه‌ها با انتقال تکنولوژی‌های روز دنیا در این حیطه فراهم آورد. ماموریت ما این است که محققان و صنعتگران در این حیطه، استانداردهای روز دنیا را در تجهیز مراکز و استفاده از امکانات به شکل شایسته و قابل اعتمادی در اختیار داشته باشند.

بخش نانو مترولوژی شرکت آریافن ورزان در ۶ گروه اصلی شامل: اسپکتروسکوپی نوری، کریستالوگرافی، آنالیز سایز نانو ذرات، میکروسکوپی، آنالیز سطح و آنالیز عنصری بسته پیشنهادی کارا و جذابی شامل طیف گسترده‌ای از ابزارهای نوین و پیچیده آنالیز را برای جامعه علمی کشور مهیا نموده است .

بخش پلاسما – پلاسما تکنولوژی

بخش پلاسما تکنولوژی آریا فن ورزان با گرد هم آوری تیم علمی، اجرایی، فنی و بین المللی ورزیده در حوزه PLASMA GASIFICATION (سوزاندن زباله و تولید syngas و انرژی از آن بوسیله تکنولوژی پلاسما) آماده ارائه خدمات در این حوزه حساس و رفع مشکل زباله علی الخصوص زباله‌های سمی و خطرناک از قبیل زباله‌های بیمارستانی، پتروشیمی و… است که پلاسما تکنولوژی تنها روش و فن‌آوری قطعی امحاء کم خطر آن محسوب می‌گردد.

شایان ذکر است که این تکنولوژی جزو آخرین و کارآمدترین روش‌های دنیا برای مقابله با مشکل زباله‌ها و حفظ محیط زیست است و تنها در اختیار تعداد محدودی از کشورهای پیشرفته جهان است که به همت تیم علمی، فنی و بازرگانی شرکت آریافن ورزان و با همکاری اساتید پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی بومی گردیده و در کشور ایران و منطقه قابل استفاده است.

همچنین بخش پلاسما تکنولوژی آریافن وزران راهکار جدیدی بر پایه علم پلاسما برای یونیزاسیون و رفع مشکل بوی مراکز صنعتی را در قالب محصولی جدید به نام Plasma Air Injector آماده ارائه نموده است.

شرکت آریا فن ورزان
شرکت آریا فن ورزان

ما استخدام می کنیم، به تیم با استعدادهای ما بپیوندید

با ما تماس بگیرید و رزومه خود را ارسال کنید

fa_IRفارسی
en_USEnglish fa_IRفارسی